30 Ekim 2017 Pazartesi

Pazartesi Notları














* Kontrollü deli olmak iyidir. Hem deliliğin her türlü avantajını yaşarsın. Hem de uçurumdan yuvarlanmadan ayağını gazdan çekip frene basabilirsin. Tek bir dezavantajı şu ki, delilik dönemine şahit olanlar fren devrine; frene basarken yanında olanlar da delilik hallerine inanamazlar. Olsun. Onlara da değişiklik işte..

* Yıl olmuş 2017 "multitask" yani aynı anda birden fazla iş yapma modası geçmiyor arkadaş!.. Sen en sevdiğin iki şarkıyı aynı anda dinliyor musun?.. Ya da ne bileyim çift kaşarlı tostun içine iskender kebap koyup yiyor musun?..E o zaman daha ne! (az önceki sorulara "evet" cevabı verenler sağdan ikinci uçurumdan atlayabilirler)

* Fark ettim ki aşırı uçlarda olmamak şartıyla "patoloji" seviyorum ben. Sınırlarını zorlayıp yeni çiçekler açtırıyor insana sanki. Kendini bulması için aracılık ediyor. Hatta bazen bulduğun şey tahmin ettiğinden çok daha renkli ve güzel olabiliyor. Patoloji olmasa sığ, sıkıcı, monoton, gri olurduk hepimiz. Yani en azından kendimden çok aşırı eminim.

* O değil de "hayatının aşkını aramak" ne zamandan beri tam zamanlı iş oldu?.. Bi tatile gidip geldim ortalık yıkılmış. Neyse detaylara girip bu işin uzmanlarını rencide etmicem.

* Son iki haftada 30 saat uçtum. 13 saat araba yolculuğu yaptım. 12 şehir gezdim. 6 gece gemiyle okyanusta yol aldım. Ama hiçbirini anlatasım yok. Çünkü fark ettim ki tüm bunları yaparken hiçbir şey düşünmemişim. Hayretleriniz şaşacak ama müzik bile dinlememişim. Yürümüşüm. Oturmuşum. Kahve içmişim. Günde attığım 30.000 adım hatırına bol bol cheesecake yemişim. Denizin ortasında yıldızlara bakmışım. O zaman bırakalım öyle kalsın ;)

NoT: Fotoğraf Coronado Adası'nda çekildi.

2 yorum:

  1. Oh ne güzel! Döndün demek. Senin anlatasın yok ama ne zaman istek gelirse seve seve okurum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana özel özet geçerim ki :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...