1 Ağustos 2017 Salı

Ağustos'a Sevgilerimle..























Pek Kıymetlim Ağustos,

Hoş geldin..

Bir süredir "yavaş gel" diye seni darladım kusuruma bakma.

Benim "geldiğin gibi geri git!" kalkışmalarıma rağmen,

Pek de zarifsin ki karşıma geçip "bi düş yakamdan yahu!" demedin hiç.

Her zamanki gibi karşılıklı beklentilerimiz var.

Seninkileri biliyorum. Sen de benimkileri aslında..

Listemiz çok komik değil mi?

Asla sırası bile değişmeyen birkaç madde

ve yanında üstü çizilen, vazgeçilen,

sonra dayanamayıp tekrar eklenen şeyler..

Sağ tarafta önceki yılların ganimetleri,

Solda listeye girmek için karar gününü bekleyen adaylar..

Onları bir yana bırak da,

öyle bir güneş aç ki

tüm karanlık köşeler aydınlansın.

Dökülsün her şey ortaya.

O kadar cesaretim var mı?

Yok gibi görünse de güven bana.

Çünkü, daha fazlası var ;)

Sevgilerimle,

Ra Selin

2 yorum:

  1. çok sıcak olduğu için çabuk gitsin. ama denizde geçsin bari bu ay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur tabii hemen ekliyoruz listeye :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...