22 Temmuz 2017 Cumartesi

Zaman.. Birazcık zaman.. Ve sabır.. Azdan biraz çok..


Kahveyle kruvasanlı kahvaltıların yerini dereotlu, yoğurtlu haşlanmış patates aldı. Yanında aynısefa çayı.. Hafif acımsı, ama yüksek antiseptik etkisi kontenjanından double espresso muamelesi çekiyoruz kendisine. 

***

Her şey geçtiğimiz haftalarda hastalığımı beğenmemekle başladı. Hafif bi baş ağrısı uzunca bi süre geçmedi. Ben de hadsizce "ya keşke başım değil de midem ağrısaydı ona daha bi alışkınım ben" deyiverdim. Ve bu hafta oldu olanlar.

***

Sanki ben sipariş etmemişim gibi bir de "çok uzun zamandır hiç olmuyodu nerden çıktı bu ağrı" diye atarlandım.  Yetmedi, isyan ettim. Kendime yükseldim. Sonra daha çok acıdı.

***

Ve ağrının en üst seviyede hissedildiği an kafanın üzerinde beliren "bu ağrı hiç geçmicek" paniği.. Yanında son zamanlarda ne yedim içtim, nelere kafayı taktım, neye üzüldüm muhasebesi.. Kendine kızmakla kendine acıma istasyonları arasında hunharca gidip gelmek. Hız sınırını aşıp "kendine şefkat" istasyonunu ıskalamak..

***

Gece saat ilerledikçe yanında kim varsa/ ya da yoksa fark etmeksizin üstüne çöken o yalnızlık hissi.. Kesinlikle tek başınalık değil, safi yalnızlık..

***

Kendine çok daha iyi davranacağına dair verilen sözler.. Elini tutacak birileri olduğuna şükretmeler.. Ya bir daha olursa korkusu.. Ve ne olur ne olmaz yanımda bulunsun ilaçlarıyla evin yolunu tutmalar..

***

Sabah uyandığında hafif yorgunluk, azıcık sersemlik ve geçen ağrının yerini devrettiği minnak sızı.. 

***

Mutfağa süzülüp patates soymak, daha kısa sürede pişsin diye küçük parçalara ayırmak ve o fokurdarken bir yandan dereotu yıkamak.

***

Sonra hiçbir şey olmamış gibi youtube'a girip küçük bir çocukken izlediğin diziyi bulmak, rastgele bir bölümü açmak ve Tesla'nın kitabına dokunamadan öğlen olması..

***

Zaman.. Birazcık zaman..
Ve sabır.. Azdan biraz çok..







11 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gül, çok daha iyiyim :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun ya, daha iyi misin şimdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de çoook daha iyiyim, içten dıştan aldım dersleri :)

      Sil
  3. Kitabı çok merak etiiim *-* Sanırım hemen alıp okumam lazım :)

    YanıtlaSil
  4. Ve geçmiş olsun umarım iyisindir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim irem çok daha iyiyim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...