19 Haziran 2017 Pazartesi

Bir Anneanne Olarak Ben (!)(?)


Kocaman ahşap bir masanın etrafında 4 kız oturmuşuz.
Bi yandan latteleri espressoları yudumlayıp diğer yandan
kişibaşı 50 kaloriye tekabül eden
1 porsiyon light(!) kekten çatallıyoruz.

Tam o sırada
"Benim anneannem bahçesindeki erikleri kurutur,
sonra onlarla tatlı ekşi kek yapardı" dedi biri.

"Benim anneannem de evde nar ekşisi kaynatır,
ekşi mayalı çöreklere katardı" dedi diğeri.

"Benimki yaz kış konserveler hazırlardı özel tarifiyle"
"Benimki koltuklarına kılıflar dikerdi"
"Benimki bize öyle tarz elbiseler dikerdi ki herkes
gelip nereden aldığımızı sorardı"

İşte böyle diye diye bi baktık bi saat sadece
anneannelerin özel tarifleri, butik tasarımları falan
konuşulmuş masada.

Sonra birimiz "acaba bizim torunlar bizi nasıl anlatırdı?" diye sorunca,
oturup kendi listemizi hazırladık:

* " Benim anneannem hep ikea'dan mobilya alırdı"
    "aa bizimki de"

* "Benim anneannem migros'tan çok güzel kahvaltılıklar alırdı"
    "aa bizimki de"

* "Benim anneannem çok güzel pizza sipariş ederdi"
   "aa bizimki de"

* "Benim anneannem tavuklu sezar salata yerdi"
    "aa bizimki de"

* "Benim anneannem Mango ve Zara indirim günlerini zinhar kaçırmazdı."
   "aa bizimki de"

* "Benim anneannem çok sıkı kardiyo yapar, üstüne pilates ve yogaya da giderdi"
    "aa bizimki de"

* "Benimki bir de üzerine Zumba dersine giderdi"
   "aa bizimki de"

* "Benim anneannemin bir GAP sweatshirtü vardı ayy üstünden çıkarmazdı bir de yırtık kot giyerdi"
    "aa bizimkinin de"

* "Benim anneannem o zamanlar Teoman dinler üstüne bir de Arctic Monkeys patlatırdı"
    "aa bizimki de"


İşte böyle aşırı sıkıcı bir anneanne listesi çıkardık.
Hepsi birbirinin aynısı.
Sıkıcı..
En iyisi,
anneanne olmamak..
evet.



4 yorum:

  1. Son cümleyi şöyle tamamlamak da mümkün: "Benim anneannem fark yaratan biriydi.. "
    Çok güzel bir yazı, eğlendirici, bilgilendirici, eğitici...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa ama bu yorumundan sonra anneanne olasım geldi kiii :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. böcükkkk ben de seni kiii <3 <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...