15 Mayıs 2017 Pazartesi

Kanepe, Acı Fındık, Cupcake ve Diğerleri



  "Yerini Bilmek" güzeldir.
Hemen karşında bomboş duran 3lü kanepeye rağmen,
dizleri karnına çekip 2liye sığabilmektir mesela..
Boşlukları nasıl dolduracağını düşünmektense,
her santimetrenin hakkını vermektir belki de..

***

"Kendini Bilmek" de çok güzel!
Parlak, cilalı, janjanlı pakete aldanmamak,
"bu bana yaramaz" diyebilmek mesela..
aynen kremalı, boyalı, bol şekerli bir cupcake ikram edildiğinde
nazikçe teşekkür edip,
"fotoğraflarda güzel duruyor ama,
bu şey aslında legal bir zehir!" diye haykırabilmek..
ahh ne güzel şey tüm bunları bilmek!..

***

"beni affedemez misin?" diye sordu biri.
"affedilecek bir şey yok ki" diye cevapladı diğeri.
"beni böyle cool duruşla mı cezalandırıyorsun?"
"hayır. tam aksine saygı duyuyorum sana" 
"neye saygı duyuyorsun nasıl yani?
"hani bazen bi paket fındık alırsın ya.."
"eee?.."
"kıtır kıtır yerken bi tanesi acı çıkar,
hemen çıkarırsın ağzından"
"e sonra?"
"çöpe atarsın. ama kızmazsın. çünkü onun suçu yok.
daha doğrusu sana karşı işlenmiş bir suç yok,
sadece yollarınızı ayırırsın. o çöpe,
sen başka fındığa.."
"ben şimdi acı fındık mı oldum?"
"........"
"peki yeni fındık kim?"
"........"
"anladım tamam."
"......."
"nasıl yani böyle kaybolup gidecek misin?"
"......."
"........"
"........"

***


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...