3 Nisan 2017 Pazartesi

Çiçek, Letafet, Şemsiye ve Diğerleri



* Sadece kahve içip sohbet etmek için buluştuğumuz masadan oy çokluğuyla alnıma botoks yaptırmam gerektiği kararı çıkınca oyları daha da arttıracak şekilde yan yan gülümseyip "hadi size iyi günleeeer" diyerek kalktım. Kalktım da..Acaba haklılar mı?..Yok yaa abarttılar..Ya bi daha bakiyim gerçekten ihtiyacım var mı?..Yok yeaa ben sevmem ki öyle müdahaleli işler.. Yani özetle, hayırlı olsun canım kendim bak ne güzel bi konu daha eklendi sepete!

* Geçen gün her sene kimselere bırakmadığım "Yılın En İyi Yeniden Başlayanı" ödüllerimin tozunu alıyordum ki boğazıma toz kaçtı. Sonra bıraktım ve yeniden başlayamadım. "Halbuki çok da iyi yapardım ki ben bu işi!" diye çıkıştım kendime. Artık nasıl bir beklenti oluşturduysam "yaz gelmeden o ödül benim olacak!" konseptli bir gaza gelme girişiminde bulunuverdim. Sonra kendimi şaşırtacağım ölçüde sakince oturdum. "Belki de yeniden başlamak yerine kaldığın yerden devam etmek gerekir ne dersin Raso?" diye bi sordum. Cevap gelmedi. "Neredesin?" diye sordum. "Kaldığım yerdeyim. İzin ver. Rahat bırak. Yol alamıyorum böyle" dedi. "Peki, yol senin buyur geç" dedim, "Eyvallah" dedi..

* Bazen..Dokunmamak en güzel dokunuştur. "Kalk yerine yat" demektense olduğu yerde bırakmak.. Üzerine yumuşacık bir battaniye örtüp ışığı kapatmak mesela.. Dokun(ma)k bazen alan vermektir belki de..

* Bahar çiçekleri!.. Burayı iyi dinleyin bu madde size özel. Sinir oluyorum size. Evet aynı zamanda çok da seviyorum. Tamam tamam itiraf ediyorum büyük bir hayranınızım. Ama konu bu değil dağıtmayın rica ederim. Ne diyodum..hah sinir oluyorum evet! Ya neden bir gün olsun oturup düşünmüyosunuz ki: acaba bu sene açmasam mı, yaz gelmesin geri gitsin, ya da ne biliyim hiç odanıza kapanıp sokağa çıkmayasınız gelmez mi sizin? Dünya üzerinde ne olursa olsun bu yıkılmadım ayaktayım havaları nedir? Ayrıca bizde hala kombi çalışıyor ne alaka şimdi çiçek böcek?..Gıcıksınız yemin ederim. Ama güzelsiniz çok..

* Geçen akşam korkularımı mermer bir masanın üzerine döktüm. Tutamadım, yanında umutlar da döküldü. Eve giderken korkular masada kaldı, umutları tek tek toparlayıp kalktım. Sonra neden bilmem sabah aklıma geldi, aynı cafe'ye gidip baktım masada kimseler yok. Peki toplanıp nereye gittiler diye düşünürken Letafet seslendi bahçeden "Koş gel bak yeni çiçeğimi açıyorum" diye.. Koştum baktım. "Peki bu nereden çıktı hani sen hepsini açmıştın?" diye sordum. Dün garsonlar mermer masayı temizlerken üstündekiler uçuştu bana doğru" dedi. "Ben de boş durmadım hadi bu da bonus olsun diyerek son bir tane daha açtım" diye ekledi. "Letafet, sen benim en bi çok sevdiğim ağaçsın" dedim. Bir şey demedi.

* Sevdiğin şey uğruna ölebilirsen, sevdiğin şeyin seni öldürmesine izin verebilir misin?.. İkisi aynı kapıya çıkar mı? Ya da biri diğerinin komşusu mudur? Yoksa biri Mars biri Venüs mü dersin?..

* O değil de, istediğin kadar uzaya git gel hala yağmur yağdığında şemsiye açıyorsun.. 2017 o kadar da büyük bişe diilmiş di mi?..

2 yorum:

  1. Sezen aksu eşliğinde ne de güzel okundu bu yazı 😊 kaleminize sağlık. Ne diyeyim letafete bayıldım korkularınıza çiçekle cevap vermesi ne hoş üstelikde unutlarınız elinizdeyken hep çiçek açsın letafet çok çiçek açsın 😊. Bahar hep çiçek açsın yaa keşke kışında açsa neyse o zamanda kardelen çiçekleri var avunduğumuz. Botoksa gelince siz bilirsiniz tabii ama yüzümüzdeki her çizgi bizim bir değerimiz değil mi 😊. Bu arada Sezen hala söylüyor ben de o yüzden lafı uzatıyorum 😊. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Zehra çizgiler konusunda, ama işte aklıma taktılar gündeme oturdu bi süre :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...