23 Aralık 2016 Cuma

Kendime Notlar



* gerçekten değer verdiğin şeye zarar veremezsin. o yüzden, eğer bir şey için "değerlim" diyorsan dikkat et..kendini izle. bak bakalım gerçekten de öyleymiş gibi davranıyor musun?

* şunu sakın unutma ki sen yaptığınsın..konuştuğun, düşündüğün, kurduğun her şeye eyvallah. ama eninde sonunda sen "yaptığın"sın. unutma..

* yoga çok iyi geliyor sana. daha çok git. daha iyi ol. o yapmakta çok zorlandığın hareketin orta yerinde "yeteneksizin başkanıyım" diye düşünürken bu dediklerimi hatırla. kasma. yoga sınıfının birincisi olman gerekmiyor. olduklarına saysınlar..

* temizlik yapılan ev karışıklığı var bu aralar sende..en sevmediğin şey di mi?. sen olsan kapıdan girmenle çıkman bir olurdu di mi?.. hayır. değil işte. her şey o kadar basit değil. bazıları süreçte sonucu görebilir mesela. o yüzden kalırlar. kaçmazlar. ve biz yolumuza onlarla devam ederiz. bilmem anlatabildim mi?..

* fark ettim ki kendini sıkılmış, tıkanmış, tükenmiş hissettiğin dönemlerde eğer alışverişe çıkıyorsan kendine büyük gelen şeyler alıyorsun. hiç kaş göz yapıp karşı çıkma, adeta paranoyak bir müfettiş titizliğiyle tespit ettim elimde..pardon dolabımda kanıtlarım var. ya öyle zamanlarda alışveriş yapma ya da bu söylediklerimi aklında tut. gerçi pek gerek de olacağını sanmıyorum çünkü sen alışveriş yapmayı sevmezsin. neyse sen bilirsin unutabilirsin de..

* kilometrelerce yol gidiyorsun. yoruluyorsun. dinleniyorsun. vazgeçip geri dönüyorsun. ondan da vazgeçip tekrar yola çıkıyorsun. ama ne kadar gidersen git sen aslında sadece kendinle karşılaşıyorsun. kaçma. çünkü aslında kaçış yok. sadece dönüş var, kendine..

* evde biri varken kurabiye yapamıyorsun. neden acaba?.bu konuda yorumum yok. o derece saçma yani neyse :)

* her şeye bir deadline koymak zorunda değilsin. bazı şeyler süresiz, sonsuz, sınırsızdır. izin ver. zaman ver. alan ver. şimdi git bana bi kahve koy!

* sezonun en zaman kaybettirici "spor salonuna mı gitsem yoksa dışarıda mı yürüyüş yapsam" ikileminde zaman harcama artık rica ederim. haddini bil. git çantanı hazırla ve spora git!..kardan adam mısın sen ne açık havası!..ayy resmen sinirlendim şu an bi git!..

* ve son olarak, eğer bir kişi daha seni görür görmez "yılbaşında ne yapıyosun" diye sorarsa elindekileri yavaşça yere bırakıp üzerine atlayabilirsin, izin veriyorum. evet veriyorum. çok veriyorum. aşırı çok veriyorum!..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...