9 Ekim 2016 Pazar

olsun



şimdi gidip masanın üstündeki vazoyu duvara fırlatıcam.
sonra da ağır çekimdeymiş gibi izlicem duvara çarpınca
içindeki su moleküllerinin dağılmasını..
bir hafta önce almış olmama rağmen tazeliğini inatla koruyan çiçeklere yazık olacak.
olsun.

***

dur bi saniye! önce gidip bi gözlük alayım..ya parçalar gözüme gelirse!
dur dur!..peki ya yüzümde herhangi başka bi yere gelirse?..
o zaman vazoyu fırlatıp hemen kaçarım?
ama o zaman molekülleri izleyemem ki bütün drama kaçar.
ya o değil de ben bu vazoyu çok seviyorum ki..
sade, basit, kendi halinde..en sevdiğim eşya tipi.
tamam tamam dokunmuyorum vazoya.
ama bana bi drama sahnesi borcu var haberi olsun.
olsun.

***

canını bağışladığım vazonun karşısına oturdum
çiçekleri hipnotize olmuş gibi izliyordum ki..
beynimin çekmeceleri açıldı aniden!..
işlerine son vermeme rağmen,
üstelik hiçbir karşılık beklemeden,
psikopat gibi çalışan "büyük umutlar" ekibinden bir fizibilite raporu geldi..
"imkansız" diye etiketleyip çöpe attığım dosyayı bulmuşlar.
aylardır gizlice çalışıyorlarmış üstünde.
ve..artık "imkanlı"ymış..
her şeyi hazırlamışlar ama..
benim bir adım atmam lazımmış.
bir kere yola çıkınca gerisi gelirmiş de birazcık zor olabilirmiş.
olsun.

***

mumları yaktım.
portakallı beyaz çay demledim.
en sevdiğim kanepenin köşesine oturdum. -ki başka kanepem de yok,neyse:)-
jehro'dan shantytown açtım.
topladım, çıkardım, böldüm, çarptım..
mailler attım.
uzun zamandır yapmadığım kadar sörf yaptım internette.
ve baktım ki benim çocuklar haklı.
ve hatta azıcık şımardım mı nedir,
onlara dönüp "ya o kadar da zor değil sanki" dedim.
"yaa yaa tabii" deyip çıktılar odadan.
olsun.

***

bu noktaya gelirken geçtiğim sahneleri getirdim gözümün önüne..
üst üste beynime rezil olduğum anlar..
"sen git ben kalbimi dinlicem" deyip,
kalbimin "aptalsın yemin ederim gerizekalısın git özür dile şundan" demesine rağmen,
"yok yaa ben böyle iyiyim" havalarına girdiğim zamanlar mesela..
birini açınca diğerini kapatmam gerektiği nerde yazıyor ki?..
bilemiyorum.
olsun.
şimdi, mutluyum ikisiyle de.
el ele vermiş hazırlanıyorlar.
ve bence çok yakışıyorlar birbirlerine.
arada didişebilirler,
ve hatta ayrılıp tekrar barışabilirler.
olsun.

***

not: drama borcunu sildim cÂnım vazom :)














2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...