4 Temmuz 2016 Pazartesi

Tanrı ve Pedimu'su


- bana mı seslendin?
- hiç duymayacaksın sanmıştım.
- aşk olsun!..ne zaman çağırdın da gelmedim ki?
- bu soruyu gerçekten soruyor musun?
- kendi yolunu bul diye seni gizlice izlediğim zamanların dışında demek istedim.
- yani "hep geldim" diyorsun?
- hayır. hiç gitmedim, diyorum.
- ahh Tanrım!
- efendim canım?
- böyle biraz tuhaf oldu sanki.
- tuhaf değil de komik belki.
- neyse..bana yardım edecek misin?
- ediyorum ya işte.
- sanki yardım etmekten çok beni lafa tutuyormuşsun gibime geliyor.
- tamam sustum. hadi bakalım anlat..
- bazen her şey çok zor oluyor. sanki sen zorlaştırıyorsun. çok kızıyorum sana öyle anlarda.
- nedenmiş o?
- koskoca tanrı diyorum.. her şey yaratacak kadar güçlü madem..niye izin veriyor kötü şeylerin olmasına ki?
- çocuğum biz geçen buluşmada konuşmuştuk bunları. demiştim ya her ruh kendi seçimini yaşıyor diye.
- ama sen bilmiyor musun önceden? görmüyor musun izlemiyor musun olan biteni?
- o ayrı şey bu ayrı şey.
- nasıl ayrı?
- evet haklısın biliyorum, görüyorum ama karışmıyorum. karışırsam bir anlamı olmaz ki..hem bu senin yolculuğun.
- ben anlamam hocam. madem o kadar biliyosun, görüyosun bi el atmanı beklerim. en azından parmağının ucundan bi ittir. ne bileyim, madem yaratıyorsun bari takip et!
- ilahi çocuk! yine güldürdün beni!..
- bi soru sorucam.
- haydi sor sor!
- hani biliyosun bi konu var uzun zamandır canımı sıkan. birkaç adım da attım çözmek için. bu arada o kısımdaki desteklerin ve mesajların için teşekkür ederim. neyse, o problem çözülecek mi?
- ahh Pedimu.. bu soruya nasıl cevap verebilirim ki?
- basbaya verebilirsin. Tanrı diil misin? kesin biliyosun cevabı.
- ama ortada problem yok. olmayan problem nasıl çözülsün ki?
- hay bin kunduz!
- tamam tamam şaka yaptım. aslında yarı gerçek yarı şaka. şöyle ki, benim katımda problem değil ama sen onu problem olarak algılıyor ve deneyimliyorsun. 
- sadede gelsek?
- sabır Pedimu..senin sınavın bu işte. 
- hocam bana bilmediğim bir şey söyle..
- öyle bir şey yok ki.
- üfff tamam ya biliyoruz biliyoruz içimizde di mi!
- hadi tamam aldın cevapları oturduğun yeter, kendine gel..yok yok yanlış mesaj oldu "kendine git" demek istemiştim..bi de sabahları omega 3 almayı unutma.
- eyvallah hocam..saygılar..
- sevgiler bizden sana Pedimu!


4 yorum:

  1. Denemelerin çok başarılı Raselin. Zevkle takip ediyorum. Bir önceki de öyleydi. Tebrikler...
    Kıvanç Taç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumun için Kıvanç Abi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...