26 Temmuz 2016 Salı

işte bunlar hep gece


keyifli sıcacık bir kahve buluşmasında saatin 10'a geldiğini fark edip masadan kalktın. eve girer girmez üstünü değiştirip elini yüzünü yıkadın..limonlu -pek bi alkali- suyunu içip nemlendiricileri süründün..ve bingo!..11 olmadan yataktasın. büyük zafer bravo!..böylece gece 11-sabah 3 arasında salgılanan büyüme hormonu cepte yuppi!..

peki o zaman şu anda yani 02:07'de ne işin var bu yazıda?..olmadı di mi?..önceden planlanan ve yaşamayan her şey gibi bu zekice(!) plan da dibi boyladı.

neyse üzülme..hem zaten pek üzülmüş bi halin de yok. haklısın da. zaten üzülecek bir şey de yok ortada.

hem sıra buna gelene kadar neler var neler.. kirlenmiş topraklar, zehirli sular, hormonlu sebzeler, eriyen buzullar, içimizi delip geçen kablosuz ağlar falanlar filanlar..

ölenler, öl(e)meyenler, sıkıcılar, yalancılar, gel ama sıkılırsıncılar, sakın gelmeciler, ah bi gelsenciler..

bir de sen varsın. sahi sen neden vardın?..

yorma beni şimdi cevabını bekleyemem. ama sen düşün yine de. ben dur dedim diye vazgeçme. istersen bir gün bana da söylersin cevabı. ama dinler miyim?..söz veremem.

geçen hafta kalkışma gecesinin ardından senin egonu görmüşler sokakta "çocuk yapmayacak kadar zeki olduğum için çok aşırı seviyorum kendimi" yazan bi pankart taşıyormuşsun? gerçekten yaptın mı bunu?..dur buna da cevap verme. bilmek istemedim zaten bildiğim şeyi..

bir de B planın suya düşmüş diyorlar. haberleri yok tabii sen X'ten başladın..merak etme açık vermem. aramızda. hatta o kadar orta bir noktamızda ki ikimize eşit mesafede olduğundan mıdır bilmem bir türlü sahiplenemedik konuyu..

bir de diyorlar ki senin bütün tersanelerine girilmiş, tüm kalelerin kuşatılmış, manikürün bozulmuş, büyüme hormonun durmuş ve hatta kaz ayakların haber yollamış müsaitseniz size geleceklermiş..

o değil de sen o masadan ne diye kalkarsın 11de yatağa giricem diye?..senin IQ kaçtı hocam?..bunun cevabını hemen alabilirim öyle çok hesap gerektirecek bir şey değil sanırım. ayy off tamam tamam sustum daha fazla üstüne gelmeye niyetim yok.

neyse ne diyodum?..hah şu tersaneler mersaneler kuşatmalar..olur öyle şeyler sıkma canını. hepsi geçer. geçirirsin. atlatırsın. hele bir de ölmezsen güçlenirsin. (Friedrich üstat'a selam olsun!)

gaz olsun diye söylemiyorum. uydurmuyorum. sadece kehanet..

muhtaç olduğun kudret mutfak dolabında zor zamanlar için sakladığın bi kavanoz nutellanın içindedir  diyecektim ki aklıma geldi nutella alkali değil. (ayy iyi ki aklım var çok şükür yareppim amin!)

şimdi elindeki laptopu sakince yere bırak. yok yok önce adam akıllı kapat. sonra güvenli bir yere kaldır. sonra limonlu suyunu iç. ışıkları kapat yoksa şu bıttırı zıttırı gece hormonu salgılanmaz. ve sonra bırak sabah olsun. uyanınca bi üstünden konuşuruz.

hadi eyvallah..






2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...