1 Haziran 2016 Çarşamba

Mesela



Ekmek içi yiyemiyorum mesela..Dışını kemirip içini bırakıyorum. "ne bu böyle fare gibi yiyosun!" diyenlerim artık içini temizleyip dışını uzatıyorlar bana. "öyle bir şey yap ki kanıtla beni ne kadar çok sevdiğini" dememiştim halbuki. Durduk yere kanıt bırakıyorlar oraya buraya..Mutlu oluyorum..

***

Metroda hiç oturmam mesela.. Yer vermek isteyenler ısrar edince "yok yok şimdi inicem zaten!" derim. Sonra oturanları izlerim. Yetmez..Hepsine birer balon çizerim. Bazen birbirleriyle konuştururum; bazen de kendi kendilerine. Bazıları komik olur; gülerim. Bazılarının hikayeleri de çok sürükleyici..Dalıp giderim hikayelerine..Ve bazen ,sırf bu yüzden, unuturum ineceğim durağı..

***

Sinema tek kişilik bir aktivitedir mesela. Arada istisnalar olmuyor değil. Yine de ,bana kalsa, kimseyle paylaşmam. Kahve olsa belki..ve hatta yanında bir dilim limonlu cheesecake mesela. Ama sinema tek kişilik sanki..

***

Kredi kartı ekstresini anlayamıyorum mesela.. Banka çalışanı olduğumdan sanırım utana sıkıla müşteri hattını arayıp "peki şimdi benim ne kadar ödeme yapmam gerekir ki?" diye soruyorum. "Aslında.." diyorum "anlardım da saat geç oldu heralde ondandır.."

***

"Yok bir şey" demek mesela.. Bazen "çok bir şey" demektir. Ve aynı anda "hiçbir şey" istememek.. "az bir şey" susmak.. "hep bir şey" beklemek..

mesela..










12 yorum:

  1. Ne kadar hoş bir yazı olmuş mesela... Ama favorim son paragraf. "Yok bir şey demek" "Çok bir şey" demektir aslında.

    YanıtlaSil
  2. Aslında "çok önemli şeyleri" küçük şeyler gibi algılayıp, inceden inceye düşünmek, yeni sonuçlar üretmek ve yeni bir dünya görüşüne ulaşmak...
    Uzun-ince bir yol ama ilginç bir yol...

    YanıtlaSil
  3. Akşam keyfi oldu bu bana :)
    Teşekkürler
    En keyiflisinden şahane akşamlar olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim Didemika :))

      Sil
  4. son paragrafa ve Ali atay şarkısına ayrı bir bayıldım biri sevdiğim şarkı diğeri genelde kullandığım cümle :)

    YanıtlaSil
  5. Sinema bölümüne bayıldım. :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...