20 Mart 2016 Pazar

Şimdi


Bir süredir izliyorum seni.

Biraz gerginsin. Azıcık da mutsuz.. Az buçuk da kapalı..

"Nasılsın?" diye sorulduğunda açık vermemek için dudağının kenarına yapıştırdığın "yok bir şey" gülümsemesi canını yakıyor. Biliyorum. Belki de bu yüzden, sormuyorum nasılsın diye.. 

Bir şeyler istemişsin; olmamış. Olabilir. Bu kısımda sorun yok. Peki bu konuda yalnız olduğunu mu sanıyorsun acaba? ..

Herkesin bu üç boyutlu dünya üzerinde kendine özel bir konusu ve o konuya ait özel bir sınavı var. İşte bu yüzden herkesin kulvarı farklı. 

Ve senin bu boyuttaki sınavının bir parçası kendini şu anda olduğun gibi kabul etmek..Bunu gerçekten yapabilirsen..Kendini yargılamadan, üzmeden, ezmeden.. Kendinden şefkatini esirgemeden sımsıkı sarabilirsen eğer..işte o zaman her şey mucizevi bir şekilde değişecek. 

Geçen gün senin bir çocukluk fotoğrafına bakarken "bu çocuktan yardım alsana" demiştim. Sen de bana dönüp "ben o çocuğa ihanet etmişim gibi hissediyorum" diyerek ağlamaya başladın. O an sustum; bir şey diyemedim ama seninle aynı fikirde değilim. Sen, o çocuğun kahramanısın. Onu, geçtiği tüm zorluklardan kurtaran, kötülüklerden koruyan, her düştüğünde yerden kaldıran, kalbinin kararmasına izin vermeyen, her yeni güne ışıkla ve umutla uyanmasını sağlayansın.. O seni çok seviyor. Ve hep yanında olmak istiyor. Sana sarılarak uykuya dalmak, yoldan karşıya geçerken sadece senin elinden tutmak istiyor. 

Ve ben..Her ne olursa olsun seni çok seviyorum. Kim olduğun ne olduğun umrumda değil. Benim için sen hep en özel, en değerli, en yakın, en güzelsin.

Dostum, arkadaşım, beraber zıpladığım, çekinmeden detone şarkılar söylediğim, dalga geçtiğim, sustuğum, durduk yere gülümsediğimsin.

Bunların hiçbirini unutma ve uyanık ol. 

Dön ve sadece kendine bak. Kimseyle yarışmıyorsun unutma. Bu, senin hikayen. Hikayene sahip ol! Hadi bıraktığın sahneye yine yeniden çık! 

Ve nefes al.

Ve kendine doğru bir adım at.

Ve gülümse.

Şimdi :)






18 yorum:

  1. ilaç gibi geldi.. teşekkürler..
    kopyalayıp çıktı almak istedim. koruma ya almışsınız galiba..
    selamlar.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kendini sevmek en önemlisi. Keşke başarabilsek. Bu arada bu hafta senin blogunu haftanın blogu seçtim. Biliyor musun bilmiyorum ama böyle bir etkinlik var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkinlikten haberim yoktu sayfanda görünce bi mutlu oldum :)

      senin aracılığınla sayfama gelenlerden o kadar çok mesaj aldım ki bu hafta.. teşekkür ederim güzel dokunuşun için kadriye..:)

      Sil
  3. Kadriye hanım blogunda sizi tanıtmış ben de hemen geldim. Takipteyim yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumun için sevdicann..

      ben de sayfana geleceğim :)

      Sil
  4. çok hoş gerçekten ilham verici

    YanıtlaSil
  5. Ne de güzel dile getirmişsin ...

    YanıtlaSil
  6. Hayat kaydetmeye değer sayesinde geldim buralara :)) iyi ki de geldim şimdi takibe alıp sayfalarını talan edeceğim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki gelmişsin :)

      ben de seni takipteyim..

      Sil
  7. Merhaba haftanın bloğu seçilmiş yeni dost. Şimdilik hoşgeldine uğradım. Sonra yine ve yine gelirim. Sen de dostum olmak ister misin ;))) sevgiyle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin :)

      ben de ziyaretine geleceğim az sonra..

      Sil
  8. Merhaba hikayenizdeki Kahramanın içindeki çocuğu ne güzel anlatmışsınız. Hepimizin içinde bir yerlerde gizli saklı kalmış çocuğu açığa çıkartır gibi. Biz kimiz kadınızın bloğunda ki hafranın bloğu etkinliğinden geliyorum ve yazılarınızı çok beğendim yüreğinize sağlık. Sevgilerimle.

    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin Zehra :)

      ben de az sonra misafirin olacağım..

      Sil
  9. Cümlenin başı gibiyim .... uyku da tutmadı ... kendime doğru girişesim var adımdan çok!! bazen durmayı beceremiyorum muzurrr.. öfkeye yenik düşmek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba diyorum..kendine bi kahve yapsan, içerken de Anjelika Akbar'dan rainbow dinlesen iyi gelir mi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...