17 Ekim 2015 Cumartesi

Cumartesi Demişken..


sabahları güne bir kupa kahve, iki sayfa kitap ve 30 saniyelik müzik kutusu keyfiyle başlamak..

bu müzik kutusunu bi vitrinde görmüş ve çok beğenmiştim ama satılık değildi. annem aklında tutmuş ve aynısından bulmuş. paketi açtığımda hediyeye mi sevinsem..annemin inceliğine mi bilememiştim.

kupa da çok sevdiğim birinden.. bir ay sonra anne olacak biri.. çok güzel bir anne olacak biri.. heyecanla bekliyoruz!..
 kahve demişken..

ben ofiste french press'imle takılırken "aslında bir kahve makinemiz olsa ne güzel olurdu" dedi biri.

"bizim aile" filminde Şener Şen'in canlandırdığı karakterin "hadi hemen alalım!" modunda "hadi hemen alalım şimdi alalım!" dedim. aldık :)

kahve bahane demicem çünkü kahve mühim.. ama sevdiğim arkadaşlarımla mola vermek için çok güzel bi bahane oldu yeni makinemiz.


mola demişken..

baktım yine planlar programlar üst üste geldi.

ben de kendime "zorunlu tek kişilik mola"lar (ç)aldım.

havalar da soğuyunca evde zaman geçirmeye bahane oldu.

çok da güzel oldu :)



soğuklar demişken..

bazı sabahlar kahvenin yerini limon-zencefil kaptı.

kahveyi satıyormuş gibi olsun istemem tabii onun yeri ayrı.. ama itiraf etmek gerekir ki ne zaman limon-zencefil içsem çıkıp koşasım geliyor :)




koşmak demişken..

güzeldir koşmak. severim.

ama yeri gelince hızı düşürüp yürümek gerekir.

şimdi yaptığım gibi..

ve hatta yürürken durmak..

bazen iyi gelir.



iyi demişken..

son zamanlarda izlediğim en iyi dizi: Tyrant

pek dizi izlemeyen biri olarak nasıl baştan sona izledim bilemiyorum. demek ne kadar sevmişsem..

:)



sevmek demişken..

geçen cumartesi "zero" sergisini gezdim.

ve hiç ama hiç sevmedim. iç sıkıcı ve karanlık geldi.

ben sanattan renk, ilham, huzur, neşe, heyecan, umut ve ışık bekliyorum sanırım. çiviler, boş tuvaller, üzerine kahve dökmüş gibi resimler hiç ilgimi çekmiyor.

ve bence birileri bizimle çok pis dalga geçiyo çocuklar :)

5 yorum:

  1. En dolu bu cumartesi olmuş galiba :)) Çok hoş fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca sergi de sanki bir yerden alınmış gibi o kadar hoş kiii *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh İrem ahh bana sergi deme rica ederim :))

      yani tek iyi tarafı sergiyi ücretsiz gezmekti. bi de para vermiş olsaydım hazmedemezdim sanırım :)

      Sil
  3. Herkesin sanat anlayışı farklı tıpkı duygular gibi.. Güzel bir gün olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farkliliklar guzel geliyor bak ne guzel guldum o gun :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...