20 Eylül 2015 Pazar

honey..please don't french me


- bu çalan müzik ne?
- bilmem; yani biliyorum da söyleyemem.
- aa nedenmiş o?
- çünkü ben fransızca bilmiyorum.
- ingilizcesini söyle o zaman.
- olmaz, söyleyemem.
- hay allah! tamam söyleme yaz bari.
- fransızca bilmiyorum dedim. konuşamıyorum demedim.
- almanca yaz?
- almancam eskisi kadar iyi değil ki.. hem fransızcam yok benim.
- napıcaz peki?
- bilemedim.
- kahve mi içsek?
- seninle mi?
- korkma fransızca içmeyiz.
- haa haa haaa çok komik!
- french press kullansam beni öldürür müsün?
- sen kesin fransızca ölürsün, korkma fransızca bilmiyorum ben.
- belki de hiç ölmem.
- sen de mi?
- aa yoksa sen de mi?
- bu tesadüf olamaz di mi?
- olabilir mi? sanmam.
- şu an birileri bizi dinliyor olsa her dilde tek kelime olurduk.
- olamaz mı? olabilir. madem aylardan da eylül..
- kahvenin yanında çikolata yer misin? yoksa önce isviçre vatandaşı olman mı gerekir?
- biraz almancam var o idare eder ama sadece bi parçaya yeter.
- sanki kahve içmiyoruz da başka bişe içiyoruz gibi gelmiyo mu sana da?
- sence başka bir şeye ihtiyacımız var mı?
- kesinlikle yok!
- aferin!


6 yorum:

  1. Ne güzel bir şarkı, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Allah seni. süper zekaaa seniiii :)

    YanıtlaSil
  3. Sizi mimledim, iyi eğlenceler :))

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2015/09/korkuyorum-annegggg-mimi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...