19 Eylül 2015 Cumartesi

Cumartesi Notları


* gerçekten ne istediğini keşfettikten sonra kendine bir adım daha yaklaşmış olursun. yani özetle ne istediğini bilmek önemlidir. ama  "ne istemediğini" bilmek de bir o kadar değerlidir. ve hatta bazen ne istediğini bilmediğin durumlarda "kesinlikle bu değil!" diyebilmek mesela.. ne istediğini bir gün bulur musun bilinmez ama istemediğinden emin olduğun şeye sırtını dönüp kendi yoluna bakabilmek.. güzeldir.

* sabahtan beri kaç kahve içtiğimi hesaplamaya çalışırken, "ben askere gitmesem hiçbir şey bozulmazdı çok mutlu olurduk" dedi."sanırım 3" dedim. "ne 3'ü ya sen beni dinlemiyor musun?" diye çıkıştı. "hayır" dedim.. kaçıncı olduğunu bir türlü hesaplayamadığım kahvemi içerken aldım karşıma aklımdaki her şeyi söyledim. "sağlam bir ilişkiyi askerlik bozamaz. aralarında gerçek "aşk" olan iki kişiyi hiçbir 3. kişi ayıramaz. ama ortada bozuk, çatlak, yırtık bir ilişki varsa işte o zaman dışarıdan gelen herhangi bir şey dağıtır, patlatır, parçalar, ayırır." dedim. "bir de işe iyi tarafından bakmak lazım. aranıza askerlikte geçirdiğin aylar girmese belki de sürüp gidecek, gitgide daha da mutsuz olacaktınız. bitirmeye üşenecek kadar konfor alanına yapışıp devam edecektiniz. ve belki o kadar sıkıcı bi çift olucaktınız ki sizi hayatımdan çıkarıcaktım. ama bak şimdi hala hayatımdasın. ne şanslısın ya benim gibi arkadaşın var" dedim. gülmeye başladı. "sen çok kötüsün yaa Raso!" dedi. falan filan filan :)

* insan kaynaklarında çalışınca ister istemez kişilik testleriyle haşır neşir oluyorum. (ki ben ölçmeye inanmam aramızda kalsın) acaba diyorum test yapmak yerine insanların çöp kovalarını ya da market alışveriş sepetlerine baksak onları tanımak daha kolay olmaz mıydı?.. çöp karıştırmak biraz pis bişe tabii onda zorlanabilirim de market sepeti konusunda çok iddialıyım evet.


1 yorum:

  1. parca parcada olsa ne güzel notlar :)

    blogunuzu takibe aldım
    bende bloguma beklerim :) sevgilr
    tesetturnotlari

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...