5 Eylül 2015 Cumartesi

Cumartesi Notları


* geçenlerde bir tanıdık -evet sadece tanıyorum- "ne güzel yaa gündemde bir sürü acı olay var ama senin keyfin yerinde ordan burdan yazıp paylaşıyorsun" gibi bir cümle kurdu. tam açıklama yapmak üzereydim ki onun sadece bir "tanıdık" olduğu geldi aklıma. durdurdum kendimi. "yaa evet öyle" dedim gülümseyerek. ama sonrasında düşündüm. sanırım "açık olmak" ve "açıkta olmak" bazen birbirine karışıyor. bir şey paylaştığın için her şeyini paylaşıyormuşsun gibi algılanıyor. kendine sakladıkların, sadece çok yakınlarınla paylaştıkların ve hatta bazen kendinle bile paylaş(a)madıkların yokmuş gibi.. 

* bir de bir olay karşısında herkesin aynı tepkiyi aynı şekilde vereceğini sanmak diye bir saçmalık var. belki de o yüzden sevgilisinden ayrılan biri sabahlara kadar ağlamıyor diye "demek ki o kadar da sevmemiş" diyebiliyorlar. hepimiz biriz tamam anladık. ama aynı değiliz ki!.. herkes üzülür, herkes sevinir, herkesin kendine göre bir yas dönemi olur. kimi yorganın altında ağlar, kimi göz yaşını terine katıp koşuya çıkar, kimi mutfağa girip kek çırpar, kimi de hiçbir şey yokmuş gibi hayatına devam etmeye çalışır. ve hiçbirinin bir diğerini yargılama hakkı yoktur; tanrı dahil.

* ilkokul 5. sınıfta anadolu liseleri ve kolej sınavına girmiştim. sebebini bilmiyorum ama il sıralamasında ilk 10'a girmek gibi bir hedefim vardı. 10. oldum. sonra üniversite sınavı geldi. bu sefer de boğaziçi garanti olsun diye ilk 200'e girme hedefim vardı. ama bu sefer mantıklı bi açıklamam varmış :) neyse, sonuçlar açıklandı ve bi baktım ki tam 200. olmuşum. bu sene iş değiştirdim ve yeni işimde yabancı dil tazminatı için toefl sınavından en az 100 almam gerekiyodu. sınava girdim ve 100 aldım. yani özetle, ben düz hesap insanıyım. küsurat sevmem. fazlalık sevmem. hatta üniversitedeyken "DD olsun benim olsun geçsem yeter" dediğim dersten B almışsam üzülürdüm boş yere fazladan çalışmışım diye :) neyse, şimdi de yeni bi hedefim var. herkes bana şans dilesin, olduğu zaman açıklarım burdan.

* spor salonunda aynayla flört edenler var. özellikle ağırlık çalışırken set arasında aynaya kadar gidip gelenler oluyor. ben de arada gidip ağırlıkları arttırıyorum. yerlerine geldiklerinde ve benim eklediğim ağırlıkları kaldıramadıkları zaman yüzlerindeki ifadeyi seyrediyorum karşıdan. çok mu kötüyüm? evet. eğlenceli mi? kesinlikle. bir daha yapmalı mıyım? hayır. bir daha yapar mıyım?? kesinlikle :))

* ayrıca kendime çok aşırı özel not: bir daha sakın "ayy bu duyduğum en saçma şey!" deme olur mu?..sonra çok daha saçması 2 dakika içinde adrese teslim garantili Murphy sağolsun.

* ve son olarak.. İsa, Godot, Beyaz Atlı Prens, Tanrı, İyilik Perisi, Michael Jordan vs. ya da her kimi bekliyorsan sana iletmem için not bıraktı: gelmeyecekmiş. artık mecburen kendi işini kendin göreceksin. hadi canıms öptüm kib bye!




8 yorum:

  1. hah haaa ağırlık koyman bence çok eğlenceli. bunu ben de yapabilirim bak hoşuma kaçtı. tanıdıkların blogunu biliyo mu yaaaa iyi bişi değil yaa :)

    YanıtlaSil
  2. İyi geliyor böyle tatlı yazıların.. teşekkürler..
    harika yazmışsınız. aynı değiliz ki.. insanları yargılayanlar ilkel faşizan zihniyete sahip insanlar. tornadan çıkmış gibi tek tip insan isteyenler..
    yeni hedefinde de iyi şanslar...
    valla helal olsun.. hedeflediğiniz pek çok şeyi başarıyorsunuz. darısı başımıza...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim guzel yorumlar icin :)

      Sil
  3. Şu yazdığın iki maddeye istinaden yazıyorum: Bu tarz insanlardan böğğğk geldi artık! Profil fotunu kararttın da ne oldu, vicdanın rahat mı şimdi?! Yap ne istiyorsan yap ama benden bekleme! Herkes her şeyi farklı yaşar nokta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karartmakla olsaydi.. neyse dedigin gibi herkesin yasi kendine.

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı elinize sağlık... özellikle son maddeyi çok sevdim... yazılarınızı özlemişim, kısa süre önce fark ettim yeni blogunuzu :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hos geldin Gül :)

      ben de senin guzel yorumlarini özlemistim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...