29 Eylül 2015 Salı

ayna ayna söyle bana!


ben kilise değilim.
beni mum gibi yakıp günahlarını temizleyemezsin.

ben doktor değilim.
sana teşhis koyup reçete yazamam.

ben harita değilim.
eline alıp yolunu bulamazsın.

ben anne değilim.
başını dizlerime koyup "geçer" dememi bekleyemezsin.

ben tamirci değilim.
bozuk parçalarını düzeltemem.

ben rüzgar değilim.
seni sürükleyemem.

ben bahçe değilim.
umutlarını ekip filizlenmesini bekleyemezsin.

ben...
aynayım.
aeni sana gösteren Sen'im..
ama ışık yoksa hiçbir şey göremezsin.
çünkü aynalar bile karanlıkta göstermez.

ve unutma ki,
karanlığından çıkmayı seçip gelirsen bana,
görmek istediklerini değil;
sadece görmeye cesaret ettiklerini
bulacaksın karşında..





6 yorum:

  1. Senden çoook iyi kişisel gelişim kitabı çıkar muzur :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalbiyle okuyan payetim teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Süper, harika bayıldım . Hepimiz birbirimizin aynasıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumun ve aynalığın için :)

      Sil
  3. Blogunu geziyorum... okuyorum... hissediyorum.. yazma tarzını yazdıklarını sevdim.. teşekkür etmek istedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim samimi yorumun için gelincika..

      az sonra sayfana ziyarete geleceğim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...