13 Ağustos 2015 Perşembe

perşembe soruları



* az önce bi kitap bitirdim. üstüne bi kahve içtim. biraz düşündüm. ve çıkan sonuç; sanırım ben kitabın bi kısmını anlamadım(!) bi daha okusam? bence bi işe yaramaz. yazara ulaşmaya çalışsam da sorsam? ruh çağırmayı da bilmiyorum ki.. hayat bazen çok zor.

* "yarım dürüstlük" çok sinir bozucu bir şey değil mi?.. ve hatta sanki yalandan bile kötü. 

* şüphe ve umut kardeş olabilir mi?.. biri diğerine yenilse de ben de bi rahat etsem.. ama olmuyor. nasıl bir anlaşmak, nasıl bir ayrılmamak anlatamam. hayırlısı..

* bazen korkuları "koruyucu melek" sanıyoruz. isim benzerliğinden midir?.. yoksa insan neden korkularını kaybetmekten korkar ki?..

* barışmak için küsmek şart mıdır?.. 

* kendimizi başkalarıyla karşılaştımak hiç doğru değil, tamam anladık. peki kendimizi kendimizle karşılaştırmamız? o serbest mi?.. tek gerçek şimdi olduğumuz kişiyse, kendimizi karşılaştırdığımız versiyonumuz başka bir kişi değil mi?.. o zaman kendimizi kendimizle karşılaştırmamız da yasak olur mu?..

* a) güçlü olmak
   b) haklı olmak
   c) mutlu olmak
   d) hepsi
   e) hiçbiri

* "cesaret" demişti.."çemberi kırmana az kaldı ve son adımın cesaret olacak. sen cesur olursan korkaklar karşında duramaz". şimdi anlıyorum ne demek istediğini. eyvallah hocam..



6 yorum:

  1. Kitabı tekrar oku bakalım bir süre sonra anlarsın belki o zaman:) yarım dürüstlük dediğin mesela doğrunun hepsini söylememek mi? Bende onu anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani azıcık söylemek ve devamını getirmemek gibi bişe :)

      Sil
  2. sen hep muzip ve komiksin işte diyom ben sanaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında gayet soğuk, mesafeli ve ciddiyimdir acaba bi karışıklık mı oldu :))))

      Sil
  3. Ara sıra küsmek iyi gelir, barışmanın hazzını bilirsin çünkü :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...