16 Ağustos 2015 Pazar

Pazar Dersleri


* karmakarışık binanın içinde yolumu bulup arkadaşlarımın yanına gitmem yaklaşık 32 dakika sürdü. hep bi ağızdan "nerde kaldın!" dediklerinde "ayy napiyim bina çok karışık, çok merak ediyorum mimar çizerken nasıl bi kafadaydı; hatta mümkünse bi tanışmak ve hikayesini dinlemek isterim" dedim.arkadan bi ses "hadi tanışalım o zaman" dedi. sonra bi daha benden haber alınamadı...

çıkarılacak ders: binalara girmeden önce kapıda "mimar efendi içerde mi?" diye sor.

* koskocaman yusyuvarlak bir masa..sevgilisi tarafından terk edilen ve dakikada bir paket peçete bitiren kız ve en yakın kız arkadaşları bir de ben tabii. ağlayan kızın hıçkırıklarıyla karışan ağır bir sessizlik..kahvemin köpüklerini 27. kere sayıcaktım ki yanımdaki jetgiller saçlı kız "canım bak işin şu tarafından düşün, başına daha kötü bir ayrılık gelebilirdi mesela kuaförün başka şehre taşınsa çok üzülmez miydin? adamlar gelir geçer ama kuaför ömürlüktür." dedi. işte tam o anda kahvemdeki tüm köpükler söndü. sonra bir diğeri "bence seni çok seviyor ama bağlanmaktan korkuyor" dedi. onun yanındaki "sen sakin ol, bekle bak göreceksin koşa koşa geri dönecek" dedi. sonra sıra bana geldi, daha doğrusu yanımdaki jetgiller saçlı kız dirseğiyle 85 kere dürtüp "sen de bişe desene haklı değil miyiz?" diye sordu. ben de "belki hayırlısı olmuştur. belki birlikte çok mutsuz olucaktınız. belki o artık seni istemiyordur. hem belki başka biri vardır. sen kendi merkezine dön kendi yoluna bak" dedim. tamam gerisini anlatmak istemiyorum.

çıkarılacak ders: bundan böyle zinhar "belki" kelimesini kullanma. tanımadığın kız gruplarının içinde kahve içme. terk edilenlere "seni seviyo bak nası geri dönecek" de ve hatta ısrar et. şimdi gidip bu cümleyi 657 kere defterine yaz. aferin!

* cihangir'in ara sokaklarında rutin turumuzu tamamladıktan sonra elimizle koymuş gibi bulduk parti mekanını. içeri girer girmez bana dönüp "uzak dur kısmetimi kapatıyosun" dedi. "peki" dedim. ayrıldım başka birilerinin yanına gittim. bi saat sonra bi sesler duydum. bi baktım bizimki kadının biriyle kavga ediyor. elindeki içkiyi kadının üzerinde dökmüş; tam özür dilemeye çalışırken kadın da bas bas "sapık var" diye bağırmış. güvenlik araya girince koşarak benim yanıma geldi "bakın işte bu kız benim arkadaşım buraya da birlikte geldik" dedi. "ayy ne münasebet tanımam etmem uzaklaştırın şunu yanımdan" dedim. sonra beni pek de sarmayan partiden ayrıldım. bunun da sonrasını anlatmicam hayır ısrar etmeyin!

çıkarılacak ders: bundan ders mers çıkmaz aferin oh olsun :)




2 yorum:

  1. En gerçekci değerlendirmeyi siz yapmışsiniz. :)
    Insanlar gerçeği duymak, kabullenmek istemiyorlar çoğunlukla. Yazık sizi dinleseydi çok daha rahatlayacakti. .
    Hayat dersleriniz bir harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama her şeyin de bir zamanı var. ben biraz vakitsiz öten horoz gibi oldum sanırım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...