30 Ağustos 2015 Pazar

Haftalık

"sen eskiden bol fotoğraflı haftalık yayınlardın" dedi.
"aa evet yapardım" dedim.
"yine yapsana" dedi.
"neden olmasın ki!" dedim.
hadi bakalım başlayalım :)



bu hafta çok güzel sokaklarda,
çok güzel insanlarla yürüdüm.

istanbul'a ısrarla dönmeyen tatilci dostlarıma teşekkür!

siz alaçatı'da olmasanız istanbul sokakları bu kadar rahat olmazdı çocuklar kusura bakmayın :))




haziran ortalarında bir gün spor performansımı hiç beğenmedim.

üzerine gitmek yerine ara veresim geldi. üyeliğimi 2 ay dondurdum.

ve bu hafta yeniden başladım.

yaptığım ilk ölçüme göre performansım tam iki katına çıkmış!

sırrını sormayın, uzun ama upuzun bi hikaye ;)




yolculuk için hazırlanıyordum.
"her şey tamam mı?" diye sordu.
"her şeyi bilmem ama ben tamamım" dedim.
"nasıl yani?" dedi
"kalbim, şansım ve ışığım yanımda.. gerisi de gelir zaten" dedim.
"e hadi o zaman kalk bi kahve içelim" dedi.
içtik.



bu hafta yaşam atölyesi'ndeki "kahkaha yogası" çalışmasına katıldım. adında yoga geçtiğine bakmayın. pek yogaya benzemiyor.

nefes egzersizleriyle başlayan, kahkahalarla, dansla devam eden ve muhteşem bir meditasyonla kapanışı yapılan bu güzel çalışmanın eğitmeni ve çok sevdiğim dostum Duygu Pasin'e teşekkür ederim!

ve tabii atölyenin yapıldığı Mısır Apartmanı'na da bu kadar güzel olduğu için teşekkür :)


Galata'da yürürken dikkatimi çekti. kafamı uzatıp içeri baktım ve "hemen buraya girmeliyiz!" dedim. hislerim beni yanıltmadı ve uzun zamandır içtiğim en güzel kahveyi bulmuş oldum.

herkese anlattım. çok güzel bi yer buldum. kahvesi de çok güzel bıdı bıdı bıdı.. ama bi ayrıntıyı atlamışım: mekanın adı ne bilmiyorum.

bu hafta bi daha gittim. kahveydi, sohbetti, öyleydi böyleydi derken.. eve gelince bi baktım yine adına bakmamışım!..napalım, mecburen bi daha gidicem :)



hayat belirsizliklerle dolu..

kimine göre çok zor.

kimisi için bitmeyen bir yarış.

ve biz.. elbisemizin deseni çimlere çok yakıştığı için çok mutlu olabiliyoruz.

ne şans!



pazar sabahı bebek'te buluşup güzel bir kahvaltı yaptık.

üstüne kahve içtik.

yetmedi hazır trafik yokken kısa bir istanbul turu attık. arabada en sevdiğimiz şarkıları söyledik!

ve öğleden sonra ayrılıp eve geldim. kendimle birkaç saatlik randevum var çocuklar. tutmayın beni rica ederim :))








2 yorum:

  1. Mekanın adını not düşsen keşke...
    Merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi daha gittigimde ilk is mekan adina bakip telefojuma kaydetmek olacak :) buraya da yazarim mutlaka!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...