2 Ağustos 2015 Pazar

bazen..


"bu kadar yalnız varken neden bu kadar yalnız var?" diye sordu.
düşündüm.
sonra biraz daha düşündüm.
"belki yalnız olmak istiyorlardır." dedim.
"öyle olsa yalnızlığı severlerdi." dedi.
yalnızlık sevilir mi?
yoksa kabullenilir mi?
peki yalnızlık o kadar kötü bir şey mi?..

"yalnız" geçirdiğim bi pazar akşamı bana çok iyi geldi.
aslında bana iyi gelen, kendimle keyifli zaman geçirmekti.
hani bazen biri olur.
çok gülersin. çok eğlenirsin.
ve her görüştüğünde aynı standardı beklersin.
ama bazen, mesela mutsuz bi gününde..
 o kadar da eğlenceli olmayabilir.
o gün sana keyif vermeyebilir.
yalnızlık da öyle bence.
sen mutluyken, yalnızlığın da mutlu.
peki üzgünsen yalnızlığın mı suçlu?
sanmıyorum.

---

* "yalnızlık ömür boyu" da iyi giderdi ama 
sanki bu şarkı daha da iyi durdu ne dersiniz ;)













8 yorum:

  1. Sizi mimledim, iyi eğlenceler :))

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2015/08/sacmamacsz-mimi.html

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel irdelemişsiniz yalnızlığı. Hele ilk soru herhalde herkesin aklından geçiyordur mutlaka. Başta şiir gibi diye okumak istemedim açıkcası, ama çok beğendim. Kaleminize sağlık. Bendeniz de Mimikli. ;) Takibe aldım, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumların için çok teşekkür ederim Mimikli :)

      az sonra sendeyim ;)

      Sil
  3. ayyy ben yalnızlık çok seviyom yaaaa yani kendi seçiminle yalnızlık seviyom diğer türlüsü yani istemeden yalnızlık kabul etmek kötü bişi olsa gerek yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam üstüne bastın yine Deep :))

      Sil
  4. Ne güzel anlatmışsın mutluysan yalnızlığın bile mutlu oluyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...