1 Temmuz 2015 Çarşamba

senin için OK'se benim için fine


* önemli bir karar almak için yapılan toplantıda ortaya atılan öneriye bir yöneticinin "senin için OK'se benim için fine" şeklinde yorum getirmesinin ardından zaman durdu. artık hiçbir şey eskisi gibi ol(a)mayacaktı. kendisiyle dalga geçtiğimizi düşünmesin diye gizli ve sessizce kullandığımız bu cümle, yöneticinin istifası sonrasında özgürlüğüne kavuştu. dalga geçmek bir yana, o yöneticinin hayatın sırrını çözmüş olduğunu düşünüyorum. bırakmadan gevşetmek, silmeden kayıtsız olmak ve dünyanın kendi etrafında dönmesine kabul vermek..

her yerden bi ses yükselirken farkında olmadan kalbinin sesini kısıyosun. sonra da o yokmuş gibi robotlaşıp hayatına her şey yolundaymış gibi devam ediyosun. bazen farkına varır gibi oluyosun ki hemen dışardan bi sese kulak verip farkındalığını kendi elinle öldürüyosun. sen devam et.. ama ben artık yanında olmak istemiyorum.

* dün bi toplantım vardı; kendimle.. sade bi filtre kahve yaptım. geçtim masamın başına. kendimi beklemeye başladım. sonra içsel bir mesaj sesiyle irkildim!  neymiş efendim ben benimle şu anda bu konuyu konuşmak istemiyomuşum. hay allah!.. ben de kahveyi içip yürüyüşe gittim.

* yardım almak güzel bir şey. kendini zor durumda hissettiğin bir konuda daha iyi bilen ve objektif bakan birinin elini tutmak.. ama abartmayalım. her konuda zora düştüğünde gidip birinin eline koluna yapışma. co-pilot bazen hayat kurtarır, bazen de kaza yaptırır. akşam ne yemek yapacağına bir türlü karar veremeyip soluğu nişantaşı'ndaki terapistin ofisinde alan zavallı kadının hikayesini duymuşsundur. spoiler olacak ama söylemeden duramam; çocuklar akşam bigmac yemiş. 


* straplez elbisenin kenarından taşan et parçası gibiyim bazen..ben burada napıyorum?.. ne diye sıkıştım ki buraya?.. aslında ben böyle biri değilim. siz beni bir de tshirt altında görün. göremezsiniz ki.. o zaman görünmem ki saklanırım. işte böyle kafalar bu aralar..

* o değil de, kapalıyken alarmı çalmayan telefona "akıllı" diyoruz ya.. neyse, daha fazla cümle kurmak istemiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...