7 Temmuz 2015 Salı

Salı Notları


* telefona inanır mısın? ben inanmam. yani inanılacak bir şey değil. ama bu durum onun ne kadar mucizevi bir alet olduğu gerçeğini değiştirmiyor. sen burda "alo" diyosun; o san francisco'dan duyuyor. görmediğin sinyaller, dalgalar..bi telefondan çıkıp diğerine ulaşıyor. ve sen..her dakika elinde tuttuğun telefonu sorgulamazken, karşına çıkan fırsatlara şüpheyle bakıyosun öyle mi?..

* "yalan söylememek için susmak" da yalandan sayılmaz mı? yalanı dile getirmek midir yalan yapan? aslında kendini ortaya her koy(a)mayışın kocaman bir yalan değil midir?..

* "mea culpa" bazen her şeyin ortak cevabı olabilir. konu her neyse sorumluluğu kabul etmek. ve ancak ondan sonra hataları telafi edip yoluna devam etmek. ama önce cesaret..ve kabulleniş.

* uyuşturucu deyince ürperenlerden misin? hiç denememiş olanlardan. ve hatta deneyenlere şöyle hafif üstten bakanlardan mısın? korkma yalnız değilsin. yani değildin. ben yanındaydım. ama anladım ki burda bir karışıklık var. uyuşturucu sadece kullanılması ve ticareti yasak olan maddelerden ibaret değil. yerine ve kullanım amacına göre aslında her şey uyuşturucu olabilir. spor, iş, seks, meditasyon, yoga, temizlik, çikolata, öfke..peki seninki hangisi?..

* birinin gökkuşağı olmak ne demek bilir misin? kara bulutlarının arasından, sağanak yağışlarından sonra 7 renginle ortaya çıkıp onu hayata döndürmek..biliyosan şanslısın. eğer ki bilmiyosan, umarım bir gün öğrenirsin.

* "dur" dedi. durdum. "neden?" diye sordum. "çünkü biz, yola söyleyenlerle değil; yapanlarla devam ederiz." dedi. önce sinir oldum. sonra söylediklerimi bir bir yapıp arkadan da olsa O'na katıldım. ve o gün bugündür..ben de öyleyim. söyleyenlerle değil; yapanlarla..

* şimdi beni bilmezsin, duymazsın..olsun. belki hissedersin. ben kim miyim? senin altında ezildiğin ve belki de seni paramparça eden o göktaşını ait olduğu yere geri gönderen kadınım. belki de kalbin çırpınır bir halde yerinde olmak istediğin kadınım. belki de kıskandığın. ve tanımadan hiç sevmediğin..olsun. tanısan severdin biliyorum. ama konu bu değil. üzülme istiyorum. gökyüzünde binlerce yıldız var. onlara bak. ve kendine..ve bil ki senin gözyaşının sebebi ben değilim..ve yakınlarda varsa gidip ıtır yaprağı kokla, iyi gelir belki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...