26 Temmuz 2015 Pazar

Pazar Notları


* her sene gündem yapıyorum ama ısrarla italyanca kursuna gitmiyorum. acaba ben aslında italyancayı sevmiyorum da kursa gitme ihtimalini mi seviyorum?.. yoksa tüm bunların sebebi 5 yıl önce anlamını bilmeden "50 mila" şarkısını söylerken birinin karşıma geçip ne anlama geldiğini anlatması mıdır?.. nasıl yani ben şimdi italyanca öğrenirsem mutsuz olurum mu sanıyorum? ayy çok saçmaymış ya :)

* bugünlerde en çok sorduğum soru "neden", en çok verdiğim cevap da "neden olmasın".. işte bunlar hep sıcak hava, nem, falan filan..

* bu dünya üzerinde herkesin bir sınavı var derler. sanırım benim sınavım "belirsizlik".. toleransım eskisi kadar olmasa da hala oldukça düşük. geçtiğimiz hafta bu konuda konuşuyorduk bi dostumla.. "senin o belirsizlik sandığın şey var ya, o aslında yol" dedi. ne kadar da haklı!.. ben bir şeyi "belirsiz, bulanık" görünce hemen kaçıp kendi yoluma gittiğimi sanıyodum. halbuki yola devam etmiyormuşum. öylece durup kalıyormuşum. idiot ben yaa! resmen aydınlandım bi o kadar da kendimin o hallerini sevmedim  ufff!

* sabah karar veriyorum. öğlen vazgeçiyorum. öğleden sonra tekrar deniyorum. akşam vazgeçiyorum. hani ben akıllıydım? hani mantıklıydım? hani yerine göre düşünür, davranırdım?..kendime karar vermeyi mi yasaklasam ne yapsam?..

* son zamanlarda izlediğim en iyi TED videosu Mihaly Csikszentmihalyi'nin "Flow, the secret to Happiness" videosuydu. bu konuda yazdığı kitap maalesef ki piyasada yok. neyse ki boğaziçi üniversitesi'nin kütüphanesinde buldum!.. elimdeki kitaplardan sıra gelirse okuyup yorumlarımı yazarım.

* pazar günleri serdar kuzuloğlu'nun sayfasında yayınlanan özetleri okumayı seviyorum. hatta o adamı da seviyorum. önceden de severdim. daha da severim sanırım.

* son olarak, ciddi olmama konusunda çok ciddiyim dicem ve gidicem evet!


12 yorum:

  1. İspanyolca ve Fransızcasını buldum ama bunu bulamadım sen nereden buldun desene bana da?! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alalı çok oldu ama rastgele bi yerden almıştım hatta migros gibi bi yerden bile olabilir :)

      Sil
    2. Kitapyurdu'na baktım senin yazından sonra buldum! :D Farklı birkaç dil de vardı attım hepsini sepete iyi oldu :)

      Sil
    3. süper! hayırlı olsun :)

      Sil
  2. bu hayatta en iyisi ciddi olmamak evet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama bu konuda çok ciddiyiz ona göre :)))

      Sil
  3. merhaba yeni keşfettim bloğunuzu bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Neden ve neden olmasin kismi bndede mevcut :) hep gunesten bencede :*

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. kıkırrr kıkırrr kıkırrrrdaaaa :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...