20 Temmuz 2015 Pazartesi

Pazar Notları


* gündelik işler hayat kurtarıyor bugünlerde: nevresim değiştirmek, bi kenarda bekleyen tshirtleri ütülemek, tokaları renklerine göre ayırmak.. zihnin derin çukurlarından bi anda çıkarıveriyor sanki..

* küçükken satranç oynarken yenileceğimi anladığımda taşları devirir kalkardım. sonra biraz büyüdüm, taşları dağıtmak yerine gözyaşlarına boğulup kendimi dağıtmaya başladım. sonra beni öyle görmek istemeyenler çaktırmadan bana yenilmeye başladı. çıldırdım. hem onları, hem taşları, hem de kendimi dağıttım. daha fazla büyüyünce yenilmeyi öğrendim. her seferinde daha güzel yenildim. ve artık yenilme ihtimalleri yüzünden hiçbir şeyi dağıtmıyorum. peki satranç hikayemi diğer konulara da adapte edebilir miyim?..

* tavşan dağa küsünce dağın haberi olmazmış. peki dağ dağa küsünce kimin haberi olurmuş?.. karşı karşıya durup sessiz sessiz beklerler miymiş?.. birinin uyanması için diğerinde patlamalar olup lavların fışkırması mı gerekirmiş?..

* okulda devamsızlıktan kalmak diye bir şey vardı ya, anladım ki okul bitse de bu kalmalar bitmiyor. ilişkiler emek istiyor; istikrar istiyor. ihmale gelmiyor. yoksa kalıyorsun kapıda, devamsızlıktan..

* montaigne, "bir kapının kapalı olduğunu anlamak için o kapıyı itmek gerekir." demiş. peki sen napıyosun?.. kapının önünde oturup açılmasını mı bekliyosun?..yoksa bi kilometre öteden kapalı olma ihtimalini hesaplayıp gerisin geriye mi kaçıyosun?.. napıyosun sen?..

* o değil de, elindeki gofreti tek hamlede ağzına alıp yutan ve "napıyosun ya sen diyette değil misin?" soruma "bu saate kadar yaptım yetmez mi" diye cevap veren bi arkadaşım var. onu napıcaz?..

* bi de teoman'ın "yıldızları yakalamak" şarkısı var. durmadan dinliyorum. duruyorum dinliyorum. pembe elbisemi giyince daha çok dinliyorum. sonra yıldızları yakalamış gibi oluyorum falan filan..


4 yorum:

  1. İlişkiler kesinlikle çok emek istiyor ve ne kadar emek verirsen o kadar sağlam oluyor. Emek verdiğin şeyi seviyorsun, sevdiğin şeye emek veriyorsun, kısır döngüsü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennnn katılıyorum :)

      o döngüye girip girmeme kararı da bize ait. ama ya adam gibi girip devam ediceksin ya da girmiceksin derim.

      Sil
  2. gündelik işlerin düşünmeme, çok kafa yormama açısından faydası var ama bazen iş de yapmak gelmiyor benim içimden :) sıcaklardan mı bilmiyorum :)
    arkadaşının cevabı da tam benlik gülümsedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem senin içinden hem de sıcaklardandır mavi :)

      ben haftaiçi her gün ofiste olduğum için anca hafta sonu ya da tatillerde keyifle gündelik işlere gönüllü olarak boğuluyorum belki ondandır iyi gelmesi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...