5 Temmuz 2015 Pazar

kendime not



* "hiçbir şey tesadüf değildir" diyosun tamam anladık. ama her şeyin de bir anlamı olmak zorunda mı? bazı şeyler belki de saçma, gereksiz ya da anlamsızdır. olamaz mı?..

* sherlock ne zamandan beri idolün oldu?.. hadi oldu diyelim; bir şeyi yapıyosun bari düzgün yap diye hatırlatmam gerek: sherlock en azından kanıtlarla ilerliyor. peki sen?..varsayımdan başka malzemen var mı?..yok!..hayırdır sesin çıkmıyo ne oldu?..

* bence taksim'e gitmek istiyorsan o tarafa giden metroya binebilirsin. evet yapabilirsin bunu. gaz vermek için söylemiyorum, ciddiyim :)

* geçen birileri duymuş; "akışına bıraktım" diye anlatıyomuşsun ama nedense bana garantiye almaya çalışıyomuşsun gibi geldi. acaba ben mi yanlış anladım?.. hani okulda da yapardın; "ben girdiğim hiçbir sınavdan kalmadım" derdin. halbuki ikimiz de biliyoruz; sen kalacağını bildiğin hiçbir sınava girmedin. köşeye sıkıştırmak gibi olmasın ama bu konuda akışta değilsin bebeğim. sahanın kenarında maçı kazanma ihtimalini hesaplıyorsun fyi..

* geçen hafta evden çıkarken anahtarı kapıda unutmuşsun. dün sabah kahvaltıya gittiğimizde cüzdanın evde kalmıştı. son 6 ayda kartını 3 kere atm'de unuttun. "ben büyük resme odaklıyım, ayrıntılara takılmıyorum" diyosun da arada bir takılsan nasıl olur? belki bi faydası dokunur?

* fıstık ezmesi bir yiyecek maddesidir. zinhar bir yaşam biçimi değildir. önceki hayatında yer fıstığı olduğunu iddia etsen de bu gerçeği değiştirmez. şimdi sakin ol ve o kavanozu yavaşça yere bırak!

* ustanı dinle. ödevlerini yap. biraz nefes, biraz sabır.. her şey geçer. her şey iyidir. bla bla bla..

bu şarkı da benden sana gelsin hadi yine iyisin :)




2 yorum:

  1. Taksime gidiyordum cekmeceye cagirdilar 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tam taksime gidiyodum ki bi bakmışım hacıosman diyo :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...