8 Temmuz 2015 Çarşamba

I know.. I know


biliyorum.
sahip olduğun IQ standardın çok üzerinde.
çok akıllısın.
egon maslak-şişli hattındaki plazalarla boy ölçüşecek seviyede.
başarı odaklısın.
bugüne kadar çok şey başardın.
daha da çok şey başaracaksın.
çünkü dur(a)mazsın.
yetinmezsin.
biliyorum.

***

ama..
bir konu var ki
elini kolunu bağlıyor.
aynı çember içinde dönüp duruyorsun.
belli ki, bu durumla
"tek başına"
baş edemiyorsun.

***
yanlış anlama.
bu bir yenilgi değil.
belki de takımla katılman gereken bir maçı 
"tek başına" 
kazanmaya çalışıyorsun.

***

madem ki aramızda "mühendis kafalı" olan sensin.
bu noktada beni benden iyi anlayabilirsin.
çünkü,
ben gökten mucize inecek diye beklerken.
sen, 
"tüm yolları denediysek, yeni yol bulmalıyız!"
diyensin.

***

ve şimdi
yeni bir yol bulmanı istiyorum.
çemberi kırıp, içinden çıkmanı
o herkesten sakındığın elini birine uzatmanı istiyorum.
evet karşındaki kişi muhteşem olmayabilir.
kendi çapında psikopat, huysuz, deli, manyak olabilir.
ama bu durum,
sana yardım edebileceği gerçeğini değiştirmez.

***

hadi kır çemberini.
uzat elini.
kimbilir,
belki yakında
çok yakında..
kalbinin buzları da kırılır..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...