25 Temmuz 2015 Cumartesi

Cumartesi Notları



* yeni evime ilk defa gelecek olan arkadaşım evi kolay bulsun diye üşenmedim aldım kağıdı kalemi bi kroki çizdim. sonra fotoğrafını çekip whatsapptan gönderdim. evi çok rahat bulduğu için teşekkür edip "ama bişe dicem ya çizdiğin şeyin ölçekleri gerçek ölçülerden çok farklı" dedi.ben durdum. zaman durdu. ilkokula gittim. kuş uçuşu kroki çizip geri geldim falan filan!

* ingilizce'de "procrastination" diye bir kelime var pek severim. tam bi türkçe karşılığı yok ama "oyalanma, öteleme, erteleme" diyebiliriz. bi işi yapmamak için bin tane işle oyalanmak gibi bir şey. neyse, işte bende bunun tam tersi bi durum var. her şey hemen olsun, yapılsın, bitsin şeklinde. ortada buluşmak için kiminle müzakere etmek gerekir acaba? kendimle edemiyorum orası kesin.

* yaratıcılığın tavan yaptığı güzel günlerde "yıkıcılık" da aynı ivmeyle yükseliyor.. eskileri geride bırakmak, yenilere yelken açmak için güzel. ama bi taraftan da o moda girince her şey ve hatta herkesin nasibini alma ihtimali var. işte o anlarda sakin olmak.. hayat kurtarır.

* tanıdığım insanlarla görüşmediğim zamanlarda sanki onlar yaşamıyormuş gibime geliyor. sanki sadece yüzyüze görüştüğümüz anlarda yaşıyorlarnış da diğer zamanlarda donuyorlarmış gibi.. bu nasıl bir bencillik, nasıl bir kendini bilmezliktir! kendi kendime kızdım resmen!.. sanki dünya benim etrafımda dönmüyormuş gibi :)

* biriyle aynı dili konuşmak güzel şey. anlamak, anlaşılmak, anlaşmak.. konuşurken zamanın nasıl geçtiğini bir türlü anla(ya)mamak.. ama daha da güzeli var: birlikte susabilmek.. sessizliği paylaşmak..

* "love is a laserquest" diye şarkı yapan bi adam var ve biz hala mucizelere inan(a)mıyoruz öyle mi?


6 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş ya *.* Bayıldım şu an, pek yazı okuyamadığım için bu aralar, bu çok tatlı geldi. Pamuk şeker misali :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de yorumun öyle geldi bana İrem :))

      Sil
  2. hahha kroki olayı iyiymiş yalnız :p

    YanıtlaSil
  3. yine çok sırıttııım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...