28 Haziran 2015 Pazar

pazar notları



* herkesin birinin eski sevgilisi olduğu bir yerde hala "yeni"nin peşinde koşabilmek.. tuhaf, mucizevi, aptalca, komik.. ama bir o kadar da gerçek. 

* atom bombasını, nükleer santrali bir yana bırak! korkuyu panikle birleştir; üstüne de biraz endişe ekle. yanına jülyen doğranmış kaybetme korkusu koydun mu tamamdır!.. bu silaha hiçbir şey dayanamaz. yok eder, yok olur, ve hatta yok ol(a)madığına pişman eder. evde yalnızken deneme; kalabalıkta keyfini çıkar. zamanın kalırsa tatlı niyetine biraz varsayım verelim; hem de geceyi hastanede geçirme garantili!

* naiflik bazen zayıflıkla karıştırılıyor. özellikle de kendini acımasızca yargılamaya meyilli olduğun zamanlarda.. yapma. karıştırma. mutlu ol. kalbin hala öyle olduğu için. taş gibi olmadığın için. hissettiklerin seni acıtsa bile eminim hissizlikten bin kat iyidir.

* cuma akşamı iş çıkışında adam gibi adam takımından en sevdiğim iki arkadaşımla buluştum. bol vicdan azabı soslu pizzalarımızı yedikten sonra cihangir'de dolandık. gözümüze kestirdiğimiz yeni bir coffee shop'a daldık. birbirinden komik hikayeler dinledim. tatil ve ramazan etkisiyle boşalmış sokaklarda kahkahalarımız çınlarken yoldan geçen biri bize dönüp "gençler yavaş gülün arkadan bülent arınç geliyo" dedi. sonrasını hatırlamıyorum :)

* bazen an geliyo bi jane austen romanına ışınlanmak istiyorum. biraz klişe ama "ben bu yüzyıla ait değilim" sendromu.. sonra aklıma mr. darcy geliyo. okurken ne de güzel di mi?.. aynı house izlerken greg'e hayran olmak gibi. izlemesi güzel; yaşaması zor. bi de gidip cuddy'ye sormak lazım. eminim "I curse the day we met" gibi bişeler söylerdi.          

* "the happiness advantage" diye bir kitap okumuştum. "bir şeyleri başarırsak mutlu oluruz" düşüncesini reddedip; "ancak mutlu olursak bir şeyler başarabiliriz"i çok güzel anlatıyor. şu sıralar kendime hatırlatasım geldi. 

* son olarak, patlıcandan reçel oluyor; bir de üstüne benden bankacı oluyorsa herkesten her şey olur üzülmeyin :)

3 yorum:

  1. Benden bir şey olmuuyor muzur o banka sınavlarını bile iki yıldır kazanıp mülakatlarında eleniyorum ben bi patlıcan bile değilim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Payetçim, banka o kadar güzel bişe diil sen bakma kendime bankacı dediğime. ben insan kaynaklarında olmasam banka şubesine bile uğramam :) belki senin için daha güzel bişeler vardır?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...