10 Haziran 2015 Çarşamba

hazır mısın?..


tüm köşeler kapılmış, yeryüzündeki her yer keşfedilmiş, her şey çoktan icat edilmiş de sana yapacak bir şey kalmamış gibi hissediyor musun?..cevabın evetse, bi kahve koy geliyorum hemen..

benimkine şeker atma, tatlıyı severim ama içeceğim hiçbir şeyin içinde şekere tahammülüm yok. limonatam bile şekersiz olmalı.

neyse, ne diyodum ben?..senden bahsediyoduk. sahi biz napıcaz seninle? madem senin de yapıcak bi şeyin yok kapatıp gidelim bari..

şaka şaka :)

yaratmak öyle bir şey ki..ve günlük hayatın içinde o kadar çok yine yeniden yaratma fırsatı var ki..
biliyorum şimdi görmüyosun.
sen de haklısın.
ama merak etme birazdan yardım edicem.
hazır mısın?..

o zaman başlayalım.
kendinden istifa etmeye ne dersin?
korkma. sadece düşün..
cesaretin var mı sence?..
kendini bırakıp yine yeniden bulmaya?
buraya kadar okuduysan bence umut var.
hazır olduğunda bekliyorum, yola çıkıcaz.
azıcık uzun, azıcık derin,
biraz karışık,
ama çok aydınlık..


görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...